Tyristrand Vannverk

Informasjonsmøte avholdt 26.11.2024

Referat fra informasjonsmøte som ble avholdt 26.11.2024

På det åpne informasjonsmøtet i Tyristrand Vannverk SA ble flere viktige temaer drøftet:

Ny daglig leder og vikar i administrasjonen: Møtet informerte om at det er ansatt en ny daglig leder, og en vikar har blitt ansatt for å støtte administrasjonen i en sykdomsperiode.

Status drift: Det ble gitt en oppdatering på den nåværende driftsstatusen inkludert høydebasseng og nytt styresystem i renseanlegget.

Ajourhold av medlems- og abonnementsregister: Det ble informert om arbeidet med å ajourføre medlems- og abonnementsregisteret. Alle medlemmer har fått utsendt informasjon med et svarskjema som de oppfordres til å returnere for å sikre korrekt oppføring.

Eventuell kommunal overtagelse: Diskusjonen rundt en mulig kommunal overtagelse av vannverket ble tatt opp, men det ble ikke trukket noen endelig konklusjon på dette tidspunktet.

Reservevann: Det ble også diskutert tiltak knyttet til reservevann, og hvordan dette kan sikre pålitelig vannforsyning i tilfelle uforutsette hendelser.

Møtet ga deltakerne en grundig gjennomgang av de pågående prosessene og viktige fremtidige skritt for vannverkets utvikling.

Reservevann

Ajourhold av medlems- og abonnementsregister

Ny daglig leder og status drift

Evt kommunal overtagelse

 

Dele inlegget

Facebook
Email